2011. március 19., szombat

Retro magyar plakátok

 A magyar plakát évtizedeken át üdítő színfoltja volt kultúránknak, kereskedelmünknek és még sok minden másnak. A hatvanas, hetvenes, nyolcvanas évek magyar plakátjaira úgy emlékezünk, mint a vizuális frissesség műveire. Amelyek az amúgy szürke és egyhangú utcaképet üdítően "feldobták". Ezekből állítottam össze egy válogatást, hogy visszaemlékezzünk a múltra, a történelemre és arra, hogy mennyit változott a világ, és mégis milyen "üdítően" hatnak még ma is ezek az alkotások.


























































































































































































1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Rájöttem, hogy a bambis plakát mondd nekem a legtöbbet, amikor néztem, a bambi ízét éreztem a számban. Ó ha még egyszer bambit ihatnék!
    De jó lenne!

    VálaszTörlés